Saturday, October 1, 2016

Online Trading Akademie Mike

Ouens, OTA is die naaste ding wat ek weet van die Rooi Kruis en Moeder Theresa. Goed: hier is hoe dit gedoen is in Kanada. Hulle belowe jou 'n gratis opleiding vir 3 ure waar hulle 'n massiewe aantal items sal dek en hulle sal jou 'n geheuestokkie te gee met 4 opleiding video's daar. Wel, soos die Big Foot, wat mem stok gelaai met 4 video's Ain t ware. Toe het ek gesuig in 'n 300 opleiding vir 3 dae. werd 750. Dit was 'n 3 dae sales pitch. Die man was veronderstel om lewendige handel. goed nie net het hy nie live handel. maar hy het nie eens doen 'n gesimuleerde handel. Ons was omtrent 15 visse in hul netto. Oor 4-5 verslaaf geraak en geregistreer is vir hul groot deel van 14000 vir hul combo XLT, 7 dae Pro Trader opleiding en 2 jaar of Pro optel. Dit kak is veronderstel om kleinhandel 20,000. Die aanbieder het gevoel die meeste van die tyd, maar hy werklik bullshited bietjie tyd toe hy gesê het dat aandele vroeër of later altyd terug gaan tot hul vorige hoogtepunte as daar daar is opgehoopte vraag. Dit is wat die Nortel aandeelhouers het gehoop vir. Nooit gebeur nie. Laat ons kyk hoe BlackBerry doen. Ek is sooo bly ek het nie my gade daar bring as sy so dronk sou gewees het. Ek sê nie dat 100 is kak, maar die paar brokkies wat goed is kan gevind word in ander plekke. Theri spel is eenvoudig. Hulle het t gee jou die geheime hoender resep totdat hulle jou dollars. en ek het in kontak met 'n oud-student wat my vertel dat al hul kans versterkers, slegs twee beland belangrik, soos noodsaaklik vir sy handel styl vandag. Hy het vir my gesê dat hy en sy voormalige kollegas het 'n paar ernstige bedenkinge oor die resultate van die Propicks. Hulle vermoed 'n paar ernstige kersies pluk en vroeë uitdun van die slegte ambagte. Koper pasop. OTA IS 'N ripoff hoë verkope DRUK maatskappy wat ek Don t beveel dit vir Forex-handelaars. Redes: 1. Wat hulle leer, is beskikbaar vir gratis op die web. 2. om FOREX klas wat jy nodig het om-beurs kursusse wat 'n vermorsing van tyd en geld te kry. 3. weg oor geprys Jy kan 'n down betaling op 'n motor of huis vir wat hulle hef sit. 4. As jy die gratis halwe dag kursus jou brein sal draai vir maande by te woon. Hulle behandel jou soos Sh t. In een sin. Bly weg ek 'n oorsig gepos hier 'n paar jaar gelede met betrekking tot die OTA, en dit amuseer my vandag nog om te sien dat hulle niks gedoen het oor die vaststelling van die kwessies van al die negatiewe resensies wat al konsentreer op dieselfde fundamentele kwessie - vandaar, 'n verkope toonhoogte. Ek het myself geleer hoe om handel te dryf, en nou drie jaar later handel voltyds vir myself uit die huis. 2011/11/09 1Star Geen twyfel hierdie kommentaar sal verwyder kry soos ander mense kommentaar in die verlede. Online Trading Akademie is in die eenvoudigste terme 'n verkope maatskappy wat jy gedwing kan word om 'n betaling deur die gebruik van hul beste onderhandeling vaardighede (wat eerder swak is), en gewoond laat gaan totdat hulle moed opgee nie. Ek is genooi om wat hulle noem 'n krag handel werkswinkel, hierdie is bedoel om 'n gratis roete dag wees om jou te wys hul onderrigstyl, en om aan te toon hoe goed hulle is. Ons is uitgenooi om 'n verhuur kantoor in Canary Wharf (London), en dit was 'n sales pitch. Hulle het fropping die prys sê dat dit 'n eendag spesiale aanbod, en wanneer ons sê nee, het gesê hulle as ons slim handelaars wat hulle sou maar die kursus as sy 'n slim belegging. Hulle wou naby aan 3500. Toe ons nog sê nee, om verskeie redes, het hulle die verlaging van die prys en dan het die opsie van finansies. Op hierdie stadium is hulle het desperaat en geskei ons van die groep in individuele kamers, dit is wanneer die harde verkoop het. Dit was verder as 'n grap, op 'n punt verwag ek dat ons op TV as 'n tipe Rouge handelaars program. Aanlyn handel Akademie gaan voort om te sê hulle het kantore regoor die wêreld, in alle lande, so hoekom nie die vergadering in een van hul kantore het, maak dit sin, in plaas hulle huur 'n boonste verdieping spoggerige Londen gebou. Asof dit wasn t voor die hand liggend. Toe ek hom vra vrae oor sekere handel kriteria, kan hulle nie antwoord nie, en versuim het om 'n basiese begrip van die saak terminologie te toon. Die persoon wat ek was in gesprek met gebreke gebly het om die verskil tussen 'n Pip en 'n punt, 'n ongelooflike kyk. 'N Term wat meer as een keer gebruik is, is dat ons moes opgevoed, en as ons reeds handel, waarom kan nie neem ons ons geld uit ons handel rekening om die kursus aan te koop. Ek vyf is die handel vir drie jaar en het 'n hoë verwagtinge vir die Online Trading Akademie. Hulle is 'n mors van tyd. Die aanbieding was half ordentlike, opgevolg met die tipiese stories van hoe mense nou leef hul lewe ná die voltooiing van die kursus. Soos wakker word in die oggend en die plasing van 'n bedryf, en dan spandeer die res van die dag saam met hul familie en kinders, asof dis nie 'n cliche. Om belediging vir myself voeg, het hulle dan op om te bespreek wat die verhandelingsplatform Ek is met behulp van was nie geskik vir my eie behoeftes. Hulle het werklik geen idee wanneer dit kom by handel, en hul werk is om te probeer en te verkoop deur die loop sodat hulle hul eie kommissie kry. Bly weg tensy jy wil 'n pretdag het met baie van vermaak. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Online Trading Akademie (tradingacademy) Online Trading Akademie (tradingacademy) Online Trading Akademie (tradingacademy) Die oriëntasie 3 uur lank. Ek dink dit s gerig op beginners. In die argitektuur Don jy t regtig iets leer nie, behalwe dit lyk meer soos 'n infomercial oor die maatskappy. Ek vra hulle watter soort metode gebruik hulle vir verhandeling, maar hulle don t regtig daarop ingaan nie en jy leer meer oor wat in die werklike klasse wat jy kan doen. Hulle het stadium 1-klas wat 'n 3 dae klas vir slegs 199.00 wat klink soos 'n winskoop vir my nie, maar ook 'n stadium 2 klas wat 7 dae wat ongeveer 1000 per dag, wat verregaande klink vir my. In die stadium 2 klas is waar hulle werklik leer grafiek patrone. En in die laaste 4 dae van die 7 dae stadium 2 klas wat jy handel dryf live met behulp van die maatskappye geld. Tydens pouse 'n sales persoon met my gepraat, want ek was die enigste een in die klas wat nie opgegaan het onderteken vir die verhoog 1 klas. Ek vra hulle toe doen hulle leer grafiek patrone. Die verkope persoon gesê stadium 2. Ek vra hulle wat leer jy in die derde fase 1. In stadium 1 vir 199,00 hulle leer 'n paar algemene dinge wat ek m raai jy kan leer op jou eie. In elk geval. wonder of ander eintlik het klasse by hulle. Ek ve thru 5 weke van klasse, aandele, termynkontrakte, opsies, en Forex met OTA. Elke is 5 tot 7 dae lank. My eerste stel kursusse kos my 13k wat spesiale deal vir mense wat met die klasse in Texas 4 jaar gelede was. Een nice ding oor sowat OTA is dat hulle toelaat dat jy 'n gratis leeftyd Tweede eksamen opsie vir 'n klas. Ek herower elke klas twee keer. Glo my, OTA doesn t verkoop enigiets vir 199. Hulle is Primo duur en het nou 8-9 verskillende kursusse waar jy maklik 30K kan spandeer. Jy algemeen kan, ruimte beskikbaar is, het u gade ook die kursus te neem met jou in 'n luister net af. Elke betalende student hul eie handel terminale en handleiding. Die gade sit langs kant van die betaling van student. Die OTA kantoor is Houston is 'n baie mooi fasiliteit soos dit moet wees vir die prys een betaal. Hulle het ook 'n 2 - 3 dae per week aanlyn mentorskap en handel webinar wat ekstras kos (vernoem XLT s). Hulle het ook 'n mooi fancy webwerf met voorraad en opsies optel van die dag. Die meeste van die instrukteurs, ek dink oor 75ish, is oor die algemeen 'n uitsondering. Uit my ervaring, het nooit gekoop of verkoop 'n voorraad en verstaan ​​niks nie oor die saak, dit was die geld werd. Maar die prys plakker is nie goedkoop. Ek sou skat dat om 5-6 verskillende klasse met XLTs n 25-30K uitgawes sal wees. Ek glo OTA se bied 'n uitstekende mark opleiding, maar nie noodwendig spesifieke handel tegnieke. Maw - Hulle het nie verkoop eiendom aanwysers, strategieë, maar hulle bied mentorskap. Hulle is GROOT in Support / Weerstand. Hulle hou ook van TradeStation wat sal die platform wat jy sal gebruik in die klas wees. Met die klas kom 'n CD met HOPE TradeStation setups en werkruimtes. Jy moet op die afwerking van 'n klas het 'n goeie begrip van die TradeStation verhandelingsplatform. beste voet OTA se vorentoe gee 'n volledige newbie 'n redelik vinnige begrip van die verskillende handel markte en hoe om baie van die slaggate van die mark te vermy. Jy sal die prys van een of die ander manier betaal. Jy kan betaal vir onderwys of kry onderwys deur middel van ware verliese in die handel dwaasheid. Ek weet die meeste van die maatskappye wat 'n soort van aanwyser verkoop oor die algemeen aanvaar jy 'n goeie werkende kennis van die saak en is daar vir julle 'n tweede vlak te neem. Byvoorbeeld, ek gebruik 'n maatskappy genaamd EOTPro, EOTPRO - Gevorderde Trading sagteware. wat bied 50ish eie aanwysers, het 4 of 5 strategieë, en 'n 4 dae per week, 5 uur per dag opleiding webinare vir SLEGS 233 per maand. Aanwysers gehuur en verval wanneer jy jou maandelikse fooi te beëindig. Vir 300 per maand, ek verhuur my eie toegewyde Xeon klas bediener in Chicago in die CME Equiox datacenter gebou. My handel ronde trip keer om die CME is in die 3 tot 5 ms reeks. Vir HFT handel, bied hulle 'n gedeelde bediener in die Aurora-gebou (die nuutste van die CME datacenters) met ronde trip tyd van 50 tot 100 mikrosekondes in plaas van die 3 tot 5 millisekondes ronde trip keer in die Equinox. Vergelyk dit met my plaaslike tye in Houston van 50-75 millisekondes. Maar EOTPro, veronderstel jy weet hoe om handel te dryf en jy sal Ninjatrader waarskynlik gebruik as jou verhandelingsplatform. BTW, ek is nie gepleit enige van die twee maatskappye, het nie gunslone kry, ens Net my handel onderwys ervaring. Dit is regtig doesn t saak watter pad jy betaal die gelag, opvoedkundige opleiding of die wêreld van harde stampe, die feit is dat jy die gelag betaal. Die vraag is nadat hy jou aanvanklike 20 tot 30K, wat doen jy verlaat het om aan te toon vir dit. Is 'n ware handel ervaring beter as formele onderwys. Ek is nie seker maar afhangende van jou persoonlikheid, jou kilometers wissel soos hulle sê. HIERDIE DINGE het ek wel weet TRADING kos geld en baie van dit. Dit kom nie t gewoonlik gebeur vir 100 of 1000 of selfs 10000. Die mark is baie effektief op die verwydering van geld uit jou bankrekening in hulle s'n Ek wens die beste van sukses. As jy spesifieke vrae oor OTA, voel vry om privaat boodskap my en ons kan op die regte pad te praat. Ook jy Randy. Geredigeer deur djarvis 10 Februarie 2013 by 01:22. Forumer Gemeenskappe Wil jy 'n forum aan te sluit, of wil jy jou eie begin Miskien jy weer net op soek na 'n paar foto's te deel of begin 'n blog. Maak nie saak wat jy soek na, kan Forumer help om jou gemeenskap en kommunikasie doelwitte te bereik. Begin 'n forum nie kos niks, en ons gratis weergawe bied alles wat jy nodig het. As jy egter t Don soos advertensies in jou gemeenskap, kan jy kies om dit te verwyder vir 'n bekostigbare fooi. Vind meer uit oor die advertensie-vry forums hier. Tog het vrae Don t huiwer om ons te kontak voordat jy begin. Ons personeel sal bly wees om te help. Forumer Eienskappe Mobile Web weergawe Nuwe chat rooms Forum met kalenders waarskuwingstelsel bydrae stelsel Onderwerp sorteer opsies Buigsame lid bestuur grootmaat onderwerp moderering en nog vele meer. Ons Dienste Teken Vandag Responsieve Design Mobile Gereed Moderne platform S IGN nou en begin 'n gratis forum by Forumer. Of jy nou begin 'n bespreking forum om 'n produk, diens of spesiale belangstelling, ons is gelukkig om jou aanlyn gesprekke ondersteun met 'n moderne gemeenskap en al die eienskappe wat jy nodig het vir sukses. Forumer bied advertensie ondersteun gratis forum hosting. Ons hardloop advertensies te dek koste te help, maar jy het ook die keuse om te betaal vir advertensie verwydering van jou forum. Vind meer uit oor die koste en ander advertensie gratis forum besonderhede hier. F orumer bied honderde temas wat heeltemal kan verander word. Ons temas is ontwerp om volle versoenbaarheid met verskeie toestelle, implementeer, en skerm resolusies te verseker. W hether jy 'n Android-selfoon, iPhone, die iPod, Windows selfoon of 'n Blackberry, Forumer is gereed vir jou. Ons mobiele web weergawe neem op op mobiele toestelle na die volgende vlak. W elkom om die hele nuwe Forumer Vars kode, 'n mobiele web weergawe, en 'n groot reageer temas gee die forums 'n moderne voorkoms en gevoel. Geniet die stabiliteit van ons kragtige bedieners en netwerk, en voordeel trek uit die modernisering van ons hele sagteware platform.


No comments:

Post a Comment