Tuesday, October 4, 2016

Forex Raad Prys

Investor Relations Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 FXCM Inc. n openbaar verhandelde maatskappy wat op die New York Aandelebeurs (NYSE: FXCM), is 'n houermaatskappy en sy enigste bate is 'n beherende ekwiteitsbelang in FXCM Holdings, LLC. Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n direkte bedryfstelsel filiaal van FXCM Holdings, LLC. Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na FXCM Inc en sy gekonsolideerde filiale, insluitend FXCM Holdings, LLC en Forex Kapitaalmarkte, LLC. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in die Commodity Exchange Act 1 (a) (12). Kopiereg 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA Ek glo dat die goud en silwer markte is 'n waterskeiding n tyd vergelykbaar met die vroeë 2000's net voor goud het sy sekulêre bulmark. Ek sien ook die nadeel vir goud as beperk en die opwaartse potensiaal aansienlik. Selfs nog belangriker, ek glo dat ons 'n belangrike en gevaarlike kruispad vir finansiële markte het gekom. 'N Goeie baie ontleders voorspel 'n terugkeer, of hervatting van die 2007-2008 finansiële krisis, en binne daardie groep, 'n paar voorspel hierdie iterasie nog meer rampspoedige as die vorige wees. Beleggers moet verstaan ​​wat is op die spel en die belangrike rol edelmetale kan speel in hul belegging beplanning. Michael J. Kosares / Gold Eagle Onderhoud Oktober 2015 Amazon leser review Weste Book Review Konserwatiewe Boekklub Strike goud op jou smartphone Ons was een van die eerste in die bedryf om 'n goud en silwer lewendige pryse bladsy wat spesifiek ontwerp is vir slimfone bied. Dit het vinnig ons hoogste volume webblad. Nou, met ons nuwe ingevoerde een-stop mobiele portaal, ons is een van die eerste om 'n volledige mini-site doelbewus ontwerp vir slimfone bied. Nuus Ontleding van die ekonomie en Precious Metals Sedert die 1990's, goud eienaars het staatgemaak op Nuus Views vir sy insigte, akkuraatheid en in-diepte analise van die goudmark. Die artikels en spesiale verslae gekoppel en herdruk deur 'n groot aantal webtuistes beide in die Verenigde State van Amerika en regoor die wêreld. Swart Swans Geel Goud Hoe goud voer tydens periodes van deflasie, chroniese disinflasie, weghol stagflasie en hiperinflasie Dit dieptestudie vertel waarom baie beleggers regoor die wêreld siening goud as die ideale portefeulje insluiting vir die tye. Primêre Menu AGS Forex Trading Kursus Seminaar MASTERCLASS LEEF in Singapoer 24 Julie 2016 (registrasie GESLUIT) Laaste Singapoer Event Volle UITVERKOCH Ek blaas my lewe spaar Dit was wat Debora het vir my gesê. Sy was in haar middel-veertigerjare, het 'n goeie loopbaan en het die behoefte om te belê vir haar aftrede. Ek didn t regtig uit alles wat sy sê sedert sy huil en praat op dieselfde tyd. Toe sy aankoms by my kantoor, het sy in die voorkant van my haar oë was geswel en rooi. Ek het gesê. En so het sy haar storie. Soos dit blyk, haar storie was een wat ek kry dikwels. Debora was betower deur die konsekwente advertensie in die koerant van verstommende eise waarmee enigiemand 1000 kan verander in XX, XXX in net 'n paar dae. En met die herhaalde advertensies en die toenemende hoeveelheid eise, Debora en vele ander, het afgekom om die magiese wat jou sal omskep in 'n miljoenêr te woon. Seker genoeg, na twee ure se verkope plekke in 'n geslote kamer. Debora en ander deelnemers ingeskryf vir 'n forex kursus seminaar om te leer oor die opneem van groot winste in die mark wat nie so moeilik om te doen lyk. Om vinnig vorentoe, Debora voltooi die forex seminaar en begin belê haar geld wat sy vol hoop en opgewondenheid was. Maar dinge didn t uitdraai soos sy verwag het. En wat gelei het tot haar oproep om my. Die rede waarom sy na my gekom het was omdat sy aanvanklik belê 40 van haar spaargeld in die strategie het sy net geleer het (sy vertel dit was 'n gewaarborgde wins strategie). Maar verloor sy dit alles op daardie een handel. Wil terug te verdien haar verlore geld, het sy besluit om alles in te gaan op die volgende handel met die res van haar spaargeld. Soos die geluk dit wou hê, wat handel ook gelei tot 'n verlies alhoewel nog nie ten volle geblaas. Haar oop handel was af 50 en sy was desperaat. Dit was haar lewe spaar. Sy het iemand nodig gehad om haar te help die handel te bestuur. So sy het my Ek kyk na die handel sy in. In die eenvoudigste terme, het sy gekoop word by die piek en die mark het ure later. Daar wasn t weet wat om te doen. So laat sy dit val, en sy kon net bid dat dit terug sal gaan en nie kop af verder aan elke dollar wat sy gehad het nie. Debora het my gevra wat sy kan nou doen. Ek het vir haar my ontleding van waar die mark was ook op pad in die volgende paar dae. Dit wasn t genoeg geld oor in die rekening te bestuur uit die handel. Ek het vir haar gesê om haar verliese te sny op 50 af. Dit was nog steeds beter as die verlies van alles. Maar sy wasn sy gedink oor dit vir 'n geruime tyd, en dan die sneller getrek huiwerig. 'N Paar dae later het ek 'n oproep van Debora. Sy bedank my vir die hulp haar sny die verlies as die mark het gaan af verder. As sy nie die handel gesluit het, sou sy haar rekening het geblaas en het al haar geld. Sy was bly dat sy nog het 50 van haar geld weg. En sy het 'n student van myne. Debora se storie is een van talle soortgelyke een wat ek elke maand soms meer as een keer per maand ontvang. Dit is wat die meeste forex kursusse en seminare verkondig. Keer op keer, hulle versuim om te lewer wat hulle belowe. Ek m gaan jou nie belowe dat jy 'n bungalow sexy meisies kan koop by die see, ry 'n Lamborghini en het deur jou kant Maar wat ek kan jou belowe dat ek jou sal wys hoe om die inkomste wat jy maak in jou dag te vervang werk met nie meer as net twee uur per dag. Wat kan ek jou verder belowe is dat jy dit kan vergroot as jy wil. Jy kan selfs meer geld te maak as wat jy doen in jou werk. As jy belangstel in die leer Hoe om Doen die Bo, lees verder Hoekom moet jy na my luister of trust my oor die res van die forex wat onderrig gee in kursusse / seminare wat daar is. Ek m een ​​van die seldsame ouens daar buite wat werklik maak 'n lewe in forex en nie deur onderrig. Die meeste sogenaamde daar buite maak geld deur onderrig en nie deur dit toe te pas op hul eie na die werklike handel. Om mee te begin, wasn ek t gebore met 'n silwer lepel. Soos 'n kind, het ek deur my familie bankrotskap is en dus geleer hoe belangrik dit geld en belê. Ek wip rond op soek na die pad na rykdom. En glo my, ek is al male sonder tal verbrand. Hetsy deur die betaling van geld vir nutteloos forex kursusse geleer deur sogenaamde of deur die verlies van geld in die werklike handel, keer op keer. Maar ek wasn s wat my gemaak wat ek vandag is. Ek asblik al die nuttelose dinge geleer deur die sogenaamde T. In kort, ek was die navorsing en ontwikkeling man. Ek kan sê dat ek vyf getoets honderde strategieë om uiteindelik vind die potensiaal geld makers. Ek kan ook verband hou met jou die keer dat ek gedink het ek het 'n wenner gevind en nog Busted 'n paar goeie-grootte rekening daarmee. Ek het toe weer moes terug na die tekenbord. Dit het my 'n paar jaar van navorsing, opstel en toets om uiteindelik vind sukses in forex. Life Style Forex Trader Ek m wat jy vertel dit alles is, want ek wil nie hê jy om te gaan deur dieselfde dinge wat ek gedoen het. Dit beslis wasn t maklik. Veel minder, weet ek nie wil hê jy moet dieselfde oogsiekte het as wat ek het. Oor die jare, het ek erken as 'n hoogs aangeskrewe lewenstyl forex handelaar. Die opbrengste wat ek bereik het, is die drome van die meeste mense. Ek sê dit nie om te spog nie, maar Ek sê dit om jou te wys dat indien 'n kind soos ek uit 'n arm gesin kan dit doen, kan jy. Maar ek m gaan nie toelaat dat jy gaan deur dit op die harde manier, tensy jy wil, natuurlik ek wat ex-bankiers, of ex-fondsbestuurders. Om die waarheid te: baie van hulle wat hoogs suksesvol in hul banke of maatskappye kan dit nie maak met hul eie handel was. Hoekom In hul banke en maatskappye, word hulle handel die bank se geld, nie hul eie geld. As jy is die handel, jy weet wat 'n groot emosionele faktor wat dit is om te handel jou eie swaarverdiende spaargeld. Die ander rede is dat, in die banke, hulle het streng reëls om te volg. Selfs as jy 'n winsgewende handel gemaak, al was dit teen die reëls, jy sal gepenaliseer word. Maar wanneer hulle uit die handel op hul eie, is daar geen reëls. Jy is die baas. En sowaar, het hulle begin breek al die reëls wanneer hulle begin handel hul eie geld. Wat is die rede waarom hulle uit onderrig en nie meer die handel op hul eie. Hoekom is ek anders en hoe affekteer dit jou ek t nie. Ek sal jou wys hoe om te gaan daaroor.) Die rede waarom ek m uit onderrig is dat ek nogal 'n baie van forex bereik en wil graag my kennis en lering oor te dra na jou toe. Ek voel dat dit my missie om ander te leer om welvaart te skep om hul families en uiteindelik ander te help. Forex Trading Kursus Previews (in Singapoer) Dit is die rede waarom ek nie live previews doen. Nie dat ek nie kan doen nie, ek wil net nie om. Laat ek verduidelik: Deur lewendige uitvoer te doen om mense te kry om aan te meld vir hul vrye voorskou sessie in hul seminare. Ernstig, dink daaroor. As hulle suksesvol handel, sou hulle mors hul tyd hou LIVE forex kursus voorskou sessies persoonlik vir net 5-30 mense op 'n slag en 'n sales pitch om hulle aan te meld vir hul seminaar Uit die 5- tot 30 mense wat dit bywoon, miskien kan hulle interesseer 1- tot 5 mense, afhangende van hul verkope vaardighede. Hulle sal dan hierdie soort te doen van twee uur ten minste drie keer per week (sommige-maal drie keer per dag) om jou in te praat om aan te meld vir hul seminaar elke keer, om 'n volledige seminaarkamer maak. As jy 'n suksesvolle handelaar ingestel het - sal jy nodig het om te doen wat dit doen hulle werklik wil jy ryk maak of doen hulle die meeste van hul geld te verdien vanaf onderrig jy Dit gesê, ek sessies, wat is in werklikheid 'n sales pitch te 5-30 mense elke dag. Soms, selfs drie sessies per dag. Wat jy sal in leer wat ek rondgegaan en in my forex kursus sal julle uit om 'n volledige newbie die feit dat dit 'n kenner. Newbie of nie, die eerste wat ek julle leer om die basiese beginsels van die forex. (Selfs al is jy 'n ervaring handelaar, sal jy iets daaruit kry.) Ek sal jou wys hoe om te verstaan ​​hoe en waarom die mark beweeg op of af of sywaarts. Ek sal jou wys hoe om waar die mark gaan. (As jy dit geleer het, sal jy reeds in die top 5 van die forex gemeenskap) Die meeste handelaars spog oor hoeveel geld hulle in 'n enkele handel in 'n dag, 'n week of 'n maand, maar - dan nooit hoor uit hulle weer. Forex is nie 'n sprint Dit is 'n marathon. Omdat 95 van die handelaars wie jy hoor wat die groot geld in 'n kort tydperk van die tyd uiteindelik verloor dit alles. Ek sal julle onderrig van my ervarings hoe om konsekwent winsgewende dag-in, dag-uit, week-in, week-uit, maand-in, maand-out en jaar-in, jaar-uit wees. (Iets wat nog nooit geleer in die forex bedryf.) Jy het waarskynlik reeds weet dat daar 'n hoë koste vir advertensies in die koerant. Vyf syfers vir 'n redelik-grootte advertensie in orde te kry wat jy na hulle previews by te woon. Dan is daar die hoë koste van die bespreking van 'n kamer daagliks en uiteindelik 'n hotel funksie kamer en buffet vir die seminaar. Al hierdie kostes sal oorgedra word aan jou in die fooi. Jy sal betaal duisende dollars om so 'n sessie deur 'n forex t werk in die werklike lewe te woon. Hoekom Belê in Forex As jy wonder hoekom forex en nie enige ander belegging voertuig, is dit omdat forex is die enigste voertuig wat daar is wat in staat is om so 'n groot opbrengste en wins te maak. Dit sal jou besigheid wees, en een van my studente U My gegee het 'n Watter kategorie is jy nou Jy het 'n dag werk en Don m niks hier belowende haal, maar dit kan gebeur.) Jy het 'n dag werk en is daarna uit om jou inkomste te vervang van jou dagtaak en uiteindelik ophou nie. Hierdie is dit. Jy is 'n sake-eienaar en op soek na plekke om jou geld te belê. Hierdie is dit. Dieselfde as scenario 1. Jy is op soek na 'n besigheid te bou. Forex is jou besigheid. 'N Besigheid wat net moet minder as twee uur per dag. Jy is 'n belegger en is op soek na meer belê geleenthede. Kyk nie verder, Sodra jy handel dryf my tegnieke, sal jy al jou bates daarin beweeg. Jy is nie werk nie en is op soek na 'n inkomste bron. (Maar dit is nie 'n magic pil in forex, jy kan s die goeie nuus, jy kan begin handel met selfs so laag as 200 en jy kan dit groei van daar af, net soos in scenario 1.) Wat sal dit kos Laat my vra jou twee vrae: hoeveel sal jy betaal om te leer van iemand wat 100 ROI jaar in jaar uit en hoeveel geld sal jy dit maak vir al die inligting wat ek m onderrig maak, kan ek maklik hef 10k 'n persoon en dit sal nog steeds wees goedkoop. Maar voordat ek praat oor die prys en as jy al gereed om te kry dit begin en kry die kontant rollende, daar is nog baie meer. Ek ve nie eens gepraat oor die hoofvak. Ek gaan 'n kop kommentaar hier te maak: Ek sal MY 1 forex geheim te openbaar. Geen handelaar by sy volle verstand sal hierdie geheim te deel met jou die een wat hom miljoene per jaar maak. Hoekom moet hy Selfs as jy hom 'n miljoen dollar betaal, het hy nog wouldn t doen dit. So hier is ek, die gek dude breek al die reëls in die forex en onderrig bedryf. Ek sal al my 5 Super A ambagte wat ek gebruik om konsekwent geld maak dag in en dag uit te openbaar. Met hierdie 5 Super A Trades alleen, kan jy jou dagtaak te hou. Ek is ernstig. Hier is 'n paar van die terugvoer wat ek van my studente met behulp van die handelsgeheime in my forex kursus So, was dit die moeite werd om hulle My handel verbeter met rasse skrede reeds. Ek is seker ek sal redelik gou in dieselfde vlak as jy, en dat is omdat jy gedeel al jou geheime met my Ek kan t dankie genoeg en sal meer as bereid wees om 'n lewendige getuienis vir enigiemand wat op soek vir 'n forex wees kursus of coaching. This is ernstig die beste belegging wat ek vir my hele lewe Cheers, Adrian, Singapoer Dankie Ezekiel gemaak vir 2 groot dae van opleiding. Jou meester-klas sal my beslis neem na die volgende vlak in my handel loopbaan. Dit is moeilik om die vertroue en begrip wat ek nou met my handel en forex in woorde om te sit. Na die neem van hierdie 2 dae saam met jou ek weet ek het 'n stewige handel styl en geld bestuurstelsel wat vir ewig sal wees met my. Ek weet dat met die nuwe wapens in my arsenaal Ek sal binnekort in staat wees om my doel te bereik as 'n voltydse handelaar. Jy werklik doen handelaars soos ek 'n goeie diens. Ek wens ek het die klas baie gouer Barry (aka Pipoholic) Verenigde State van Amerika geneem Ek het jou seminaar oor die 12de en 13 Junie 2010. Jou opleiding is duidelik en bondig en jou strategieë. simple maar kragtige. Jou opleiding is goed beplan en progressiewe. Jy hoef nie te jaag deur jou opleiding en jou lesse altyd eindig met 'n oefensessie wat hoogs interaktiewe is. Jou klasse is klein, wat maak dit personal. Definitely 'n kursus die moeite werd om by te woon en my waardering 5 stars Vijay Ek het sedert begin om te kyk na forex uit 'n totaal ander perspektief. Kaarte word nie meer net bars en kerse vir my meer en hierdie bars Don t individueel vertoon deur hulself. Ek het begin om kaarte te ontleed as 'n geheel, met mekaar in bars met bar aksie, doctorandus in die letteren, fib, R / S, Pivot Line en nog vele meer. Samevloeiing is die woord vir hierdie wedstryd. 'N Woord wat ek nie van gehoor het van enige forex guru. 'N Goeie handel setup met 'n goeie samevloeiing en behoorlike geldbestuur sal vir ons 'n hoë waarskynlik wen handel, 'n woord wat jy nog altyd beklemtoon gee, want daar is geen 100 wen handel in buitelandse valuta. Groete Victor Chew Sam Manning Verenigde Koninkryk, (40 oorwinnings 8 verlies) 5 Super A handelsgeheim Dit is so kragtig dat ek glo dat ek 'n besetene om dit vir die intens lae prys II leer wil die rykdom uit om soveel mense te versprei as wat ek kan , wat op sy beurt sal help om jou familie en die mense rondom jou en uiteindelik liefdadigheid werk te doen. Wat ek kan alleen doen is beperk, maar ek glo werklik (noem my dom as jy wil) dat, indien deur te doen wat ek doen. Ek speel 'n rol in die verspreiding van rykdom en geluk aan die wêreld sedert my studente is van regoor die wêreld. Sal die 5 geheime ooit versadig No. in werklikheid, hoe meer mense wat weet van my geheime, die meer doeltreffende dit is hoe die forex mark werk bv, wanneer daar meer mense koop as verkoop op 'n tyd, die mark sal beweeg en omgekeerd. Daarom sal die 5 geheime super A ambagte nooit versadig geword en nooit verouderd raak. Ek het al met behulp van hierdie metodes vir jare nou. Hierdie twee bedrywe is al wat ek regtig deesdae nodig het, en hierdie 5 is al wat jy nodig het as well. Wat ek wel van jou wil hê, is dat, eendag, nadat jy die kursus geneem het, bemeester het my 5 super A handel dryf metodes en leef die goeie lewe, sal jy vir my 'n brief te skryf en stuur vir my jou gesin se foto. Niks bevredig my meer as die wete ek het gehelp verander die lewens van mense. Soveel as wat ek wil al hierdie dinge vir gratis deel, weet ek vir 'n feit dat wat ook al mense gekry gratis selde ernstig daarvoor geneem word. en word dikwels verontagsaam. Ek weet wat ek m onderrig is ter waarde van miljoene, omdat dit my miljoene gemaak het. 2 Dae Live Forex Trading Kursus Singapoer Seminaar in Singapoer op 23 Julie 24 Belowe my jy sal tyd spandeer om te leer hierdie waardevolle inligting en jy sal optree. Neem aksie is baie belangrik as wat ek weet vir 'n feit dat die meeste mense dinge te koop met goeie bedoelings, maar hulle het nooit toe te pas. Onthou wat jy kry werd is manier om meer as al die seminare wat daar GEKOMBINEERDE Ek het baie tyd spandeer die ontwikkeling en strukturering van die kursus vir jou en ek hoop jy kan die werk wat ek ve gedoen waardeer. Dit gesê ek hoop regtig om jou te sien in lewende persoonlik. Omdat ek weet dat hierdie inligting jou lewe sal verander. Dit sal 'n klein klas wees, want ek wil om seker te maak almal in die klas sal heeltemal absorbeer wat nie my bedoeling, want ek weet dat uit hierdie groot groep sessies, minder as 5 van die hele groep werklik sal dit kry en slaag na watter. 'N Paar jaar terug, leerlinge se van die mense wat ek ontmoet. Jy sal leer dieselfde lewensveranderende sessie en dieselfde strategieë wat ek geleer het om die leerlinge in die 10k groep. Maar destyds, didn Ek is tyd om my kennis en ervaring oor te dra aan mense wat regtig gretig om hul lewe te verander. Wanneer ek sien so 'n persoon, sal ek in my hele gee. Wat sal jy word na die bywoning van my unieke FOREX kursus met die kennis en vaardigheid stel wat sal jy leer: Jy kan 'n fondsbestuurder en bestuur geld vir jou kliënte. Die kliënte sal jy vind, jy gewen het t word op soek na hulle Jy kan handel vir firmas Wanneer jy hierdie groot handel vaardighede, groot en klein firmas sal begin soek vir jou (nie dat jy hulle) verwerf Jy kan handel op jou eie in 'n paar minute 'n dag. Spandeer die res van jou tyd geniet jou familie en vriende U is geregtig om hierdie vaardigheid en kennis te gee aan jou kinders en kleinkinders. Maar jy word nie toegelaat om hierdie kommersieel te leer. Jy moet die tyd wat ek in die strukturering hierdie forex kursus sit en jy is gebind deur kopiereg te respekteer. Sodra jy die rykdom wat jy begeer met my metodes bereik, moet ek hoop jy bydra tot jou gemeenskap met liefdadigheid werke. Sitplekke is baie beperk Do daarop dat ek selde hou lewendige klasse. En hulle word gewoonlik vooraf bespreek word. Ek handel op jou eie selfvertroue waarna. Ek sien uit daarna om jou te ontmoet. Ek weet jy sal sekerlik baat vind. Ek wag op jou suksesverhaal en jou dankie-kaart. VUL DIE VORM hieronder vir volledige SEMINAAR BESONDERHEDE OPLEIDING VIDEO Van nou af, die masterclass vir 23 s, want ek hou van my klas te klein wees. Ek wil regtig 'n verskil in jou lewe maak. En die enigste manier om dit te doen, is om dit te klein en persoonlik te maak. Dit isn) Hier is hoe die 2 dae sal opraak. Op Dag 1 self, sal ek gaan deur die hele handel stelsel wat nodig is om al die gebruik van lewendige kaarte en lewendige voorbeelde slaag. Dit is 'n klein klas, jy kan vrae by enige punt wat jy wil vra. En op Dag 2. Dit is waar ek jou sal aanpas en regs te stel nie. Dag 2 is regtig al oor die feit dat onafhanklike en gereed om te vlieg. 'N baie forex seminare / kursusse / kursusse wat daar is net leer perfekte kyk Opstellings in screenshots en in teorie. En ná die kursus geëindig. As jy terug gaan na die live kaarte, dinge net doesn t werk soos dit lyk. En as jy live handel dryf vir die eerste keer waarna, sal jy baie van die vrae met min hulp kry. Dit is die rede waarom Dag 2 is regtig alles oor jou en hoe jy gaan live ambagte op jou eie in die toekoms. Ek het 'n stelsel waar jy kan begryp en leer live forex en ondervinding in die kortste moontlike tyd sal wees geformuleer. Jy sal letterlik in staat wees om jare se ondervinding op te doen in dae. Diegene wat my opleiding bygewoon sê dat dit is omdat, elke enkele klas I neem, ek wy my hele almal. Ek wil werklik vir almal wat bywoon om suksesvol te wees nie. Miskien 'n paar meer te maak, sal 'n paar minder maak. Maar ten minste, ek wil julle almal om geld te maak. Forex is die fondament van die baie dinge wat ek is in staat om te doen en die tyd wat dit moontlik maak om my met my familie, my vrou en my 2 klein lieflinge te geniet. En dit is wat ek sal graag met julle deel. So kom saam met my op my lewe forex opleiding in Singapoer op 23 Julie 24. En ek sien uit daarna om 'n verskil in jou lewe. Audrey van Singapoer is 'n volledige beginner in forex voor die bywoning van AGS forex kursus in Singapoer. Laat ons hoor wat Audrey sê na die bywoning van AGS Forex Trading Kursus Singapoer: Keat Chew van Singapoer is ook relatief nuut in forex Laat s hoor wat Keat Chew sê na die bywoning van AGS Prys Aksie Forex Trading Kursus in Singapoer: Kom ons kyk hoe Mulia uit Indonesië nou doen na die bywoning van AGS Forex Trading Seminaar in Singapoer maande terug: Peter van Indonesië is 'n veteraan in forex met 7 jaar van handel ervaring. Laat ons hoor wat Petrus sê na die bywoning van AGS Forex Trading Seminaar in Singapoer: As 'n veteraan met 7 jaar van forex ervaring vind dit nuttig Wil jy voordeel trek uit dit te Maggie van Maleisië het 5 jaar van forex ervaring onder haar gordel. Sy het meer as 10 forex kursusse / forex seminare by te woon voor die bywoning van AGS Forex Trading Seminaar in Singapoer. Royston van Brunei het eers my huis studieprogram en afterwhich gekom oor Singapoer na die lewendige forex masterclass by te woon. Vir die rekord: Royston is reeds gevra om fondse te bestuur vir kliënte. Zac uit Singapoer begin met 'n nul kennis in forex. Eddie van Singapoer het afgeskop met 'n nul kennis in forex voor die bywoning van Asiaforexmentor forex kursus masterclass. Ek het talle van getuigskrifte en terugvoer wat verklaar dat wat ek leer, is die beste om. Die waarheid is ek don is nog steeds beskikbaar. Oor Ezekiel Chew Vind ons op Facebook


No comments:

Post a Comment