Friday, September 23, 2016

Ikon Forex Blog

FX opsies makelaars geword Maart 2010 Status: Lid 214 Posts Ek m nie bewus van enige wat minder as 10.000 sal doen, en hulle sal vra vir minder as 100000 ek m die gebruik van Ikon en nie baie gelukkig. Eerstens, het hul demo vaste 10 pit versprei. maar in werklikheid is dit is vasgestel 15 pit versprei. Ek het 'n onttrekking versoek vir 'n paar dae nou het, en ten spyte van 'n paar keer te kontak hulle is nog steeds wag vir hulle om op te tree op. Dit is baie kommerwekkend, aangesien dit die eerste onttrekking ek gedoen het ek m begin wonder of hulle selfs 'n ligitieme maatskappy Nie dat dit relevant is as jy t die winste kan onttrek, maar hulle doen bereken marges regverdig, as jy verkoop 'n wurg jy net om die verskil te betaal op die kantlyn, en hulle don t jack die marge op die naweke soos Saxo doen. Soos ek m in Australië kan ek t hanteer Saxo direkte en wil hê dat die ultra-opgeblaas versprei van hul re-verkopers betaal. Die meeste van die ander lyk beursverhandelde (lae likiditeit) of 'n swak keuse van OTC opsies bied. Regtig dit is 'n geval van die pluk van die minste erger van 'n slegte klomp Dit is jammer hoor, want die verkoop van opsies het veel meer winsgewend as enige ander soort forex ek gedoen het. Aangesluit Maart 2008 Status: Lid 43 Posts Dankie Skoda, vir jou antwoord. Dit is goed om te weet dat IKON versprei dit is nie die demo show, het ek gedink sal wees 10 pitte. Ek het die dokument paar dae gelede na Ikon, maar ek het nog nie enige fondse te stuur. Die hoofrede vir hulle op te tel was die 10 pit versprei. Ek het handel Saxo in die verlede spot en opsies, en hulle is verskriklik, verspreiding en kommissie (10). Die res van die lys net die demo. So met behulp van dieselfde vergelyking die ander makelaar kan die verspreiding te verhoog. Aangesluit Maart 2010 Status: Lid 214 Posts Ja, die demo nie ooreenstem met die werklikheid is teleurstellend, ek het dieselfde logika as jy ek m hulle sluit vir 'n moordenaar wins na gaan deur die proses wat jy gaan deur nou Ek verkies Ikon ten spyte van al die kort koms sal vashou aan hulle - op voorwaarde dat hulle nie eintlik deurkom met my kontant geword Maart 2008 Status: lid 43 Posts ek kontak Ikon en ek vra vir hierdie saak en hulle het gesê: Geagte Dawid: Daar is geen verskil op die verspreiding vir 100k of 10k. Die verspreiding van jou lewe rekening sal wees 10pip. Vriendelike groete, IKON kapitaal. Baie vreemd. Ek gekontak Britse kantoor, dalk anders wees as jou rekening is uit au geword Maart 2010 Status: Lid 214 poste wat hulle het deur met die geld, maar tot dusver het geen verduideliking van waarom dit het meer as twee weke (byna 3) aangebied om op te tree my onttrekking versoek. Aanvanklik was ek meegedeel dat hulle met databasis probleme, dan elke keer as ek hulle gekontak het gesê dit sou so gou as moontlik gebeur. Ek is van plan om winste te onttrek op 'n maandelikse basis van nou af, so sal kyk wat gebeur volgende keer. Daar was ook 'n AUD 20 fooi gehef word vir die onttrekking, ek don t weet of wat gehef word deur Ikon of een van die banke. Na kontak met hulle vroeër in die dag toe ek getuie van die versprei verander na 10 pitte voor my oë op Vrydagmiddag. Weereens, geen verduideliking van waarom dit is gestig om 15 in die eerste plek (behalwe dit shouldn t gewees). Tot nou toe kliëntediens goed was. Hulle was baie behulpsaam in om 'n bewys van hul bank toe my bank gestop om die oorspronklike oordrag na die opsies handel rekening. Veral nou met die 10 pit versprei, bied hulle die beste handelstoestande dat ek teëkom, so ek sal word vas met hulle - maar as ek voortgaan om probleme met onttrekkings dan sal ek moet kom met iets anders. Aan die einde van die dag is dit doesn t saak hoe goed die verspreiding is as jy t kan jou geld Leer Forex Trading met 'n volledige Forex Trading Skool, maak geld handel forex met 'n gratis daaglikse Forex Seine, begin handel forex mark met Mark Sharks Sive Morten is besig om vir 'n Europese Bank sedert April van 2000. hy is tans 'n toesighouer van beleggingsrisiko afdeling in sy bank. Sy forex opleiding en ondervinding is werklik groot. In hierdie artikel, bied hy 'n hoë gehalte gratis forex onderwys van A tot Z. Die beste van alles, deur middel van hierdie artikel, jy het die kans om Sive Morten vra 'n vraag oor forex of bankwese, en kry dit beantwoord gratis met geen strings attached lesse deur Sive Morten. Illustrasies deur Sergey Kozlyakevich. 973 Threads 1526 Posts Hierdie daaglikse nuus handel seine is wat gemaak die BBV bekende, bloot omdat hulle is baie eenvoudig en kan baie winsgewend wees. Hierdie gratis seine begin in 2006, en vanaf Februarie 2013 is hierdie seine geskryf deur Peter. Die BBV hoop van harte dat hierdie seine paar winste sal bydra tot jou handel rekening. 2360 Threads 11678 Posts 'n Plek vir Forex Traders persoonlike Trading tydskrifte, Forex Trading Systems en strategieë navorsing, Geld en goudmark voorspellings en Forex Artikels Neem 'n oomblik om jouself bekend te stel, laat weet wie jy is. Don t skaam wees, gemaklik. sê hallo laat weet dat jy weer mens. ) Nota: Maatskappy spanne kan 'n hallo boodskap te plaas nie, maar as jy iets doen selfs afstand lyk advertensies of werwing kliënte hier, sal SpamCat jy eet. 1107 Threads 2775 Posts Net om jou voete nat met FOREX Post en kry antwoorde op jou newbie vrae hier. Soos al die GEMEENSKAPSFORUMS dopgehou, geen advertensies boodskap hier. 1011 Threads 8790 Posts Beste valuta handelaars, forex makelaars, en ander forex diensverskaffers. Ons vra nie dat jy weet, ons don t neem kante - ons gaan deur die feite wat jy verskaf. Ons is toegewyd aan regverdigheid, vrede, en saam is ons 'n leër - die Forex Vrede Army Ontmoet BBV se Forex reuse Jarratt Davis, wat ná sy terugkeer 916,59 oor 'n tydperk van 6 jaar met ultra lae hefboom, is ingedeel deur Barclay Hedge 2 in die wêreld binne sy forex kategorie Andrew Mitchem is voltydse Forex handelaar en Forex afrigter wat naby Hamilton, Nieu-Seeland. Andrew is die handel die Forex markte sedert 2004 en in 2009 het hy 'n onderwys maatskappy genaamd Die Forex Trading Coach. Hy vertel my dat meer as 1200 mense uit 54 lande nou deur die loop gewees en die suksessyfer van kliënte wat sy gang gaan, is baie hoog. Opgraderings aan die BBV Forum, resensies, Kalender, prestasietoetsing, en alles anders kry opgegradeer. 11 Threads 102 Posts Forex Brokers XE Markte forex makelaar Review XE Markte Handel nie net Forex maar ook CFD se voorste forex platform. Voordele Hulle ondersteun Meta Trader 4 wat is die beste verhandelingsplatform vandag Handel Forex, CFD t maak meer rekeninge op ander makelaars net kommoditeite of termynkontrakte) handel 30 Welkom bonus: 'n finansiële aansporing vir besig om ons kliënt Kry 'n 30 handel bonus op jou aanvanklike deposito Geen beperkings op jou aanvanklike deposito bedrag vir alle kliënte met mikro. STANDARD. en uitvoerende rekeninge Bonus beskikbaar vir handel binne 24 uur 10 lojaliteitsbonus: Groter kapitaal vir potensieel groter sukses Kry 'n 10 handel bonus op elke enkele deposito Geen beperkings op jou deposito bedrae vir alle kliënte met mikro. STANDARD. en uitvoerende rekeninge Bonus beskikbaar vir handel binne 24 uur Handel met jou rekenaar, selfoon of tablet. Baie buigsame en mobiele As jy van plan is om handel te dryf terwyl jy op reis. Ondersteuning is baie vinnig en akkommodeer. Online video-opleiding My Kommentaar: Die enigste probleem wat ek het tot dusver is met sy vermoë om vinnig ambagte te hanteer. Soms is die uitvoering loop 'n bietjie. En die verspreiding verhogings van tyd tot tyd. Maar dit is aanvaarbaar wanneer nuus is uit te breek. Tot dusver het ek m gelukkig met hierdie makelaar en ek beveel hulle en steek met hulle vir die lang termyn. Bloot as gevolg van die 30 welkom bonus en 10 lojaliteitsbonus. Enige soort van bonus is baie belangrik vir 'n suksesvolle forex, enige geld by jou kapitaal is nuttig. Jy kan ook wil Sosiale Trading probeer met eToro Dankie vir die info ForexPhil. Ek m nog steeds probleme te identifiseer die inskrywing punte en uitgang punte as gevolg van swak assessering en projeksies. Die swaai hoogtepunte en swaai laagtepunte. Kumo breakouts. Die identifisering van tendense. Ondersteuning en weerstand punte. So verloor. Hi Terence en welkom by my blog. Ek stem saam met jou. Stabiliteit van die maatskappy moet 'n prioriteit wees. Die hier gelys makelaars is net aanbevelings. Natuurlik kan jy nog kies watter makelaar wat jy wil. Oor jou handel. Vasbyt. As jy genoeg screentime en ervaring te kry, sal jy besef dat in die tyd, sal diegene inskrywing seine voor jy spring. Of jy kan jou probleme te bespreek met ander handelaars op ons forum. Ons sal meer as gelukkig wees om jou te help. Facebook / mhac2 Mhac Dugay


No comments:

Post a Comment