Sunday, September 18, 2016

Forex Factory Romancing The Prys

Romancing die prys aanpassing April 2012 ek gewen het t gepos my anders as 'n paar vreemde mense daagliks ambagte meer. Ek dink ek het meer genoeg nie. Ek laat ander handelaars om ons aan te sluit en plaas hul ambagte op hierdie draad. PS /. Ek Don t enigiets anders afrigting as om te probeer om 'n paar handelaars vrylik help soos en wanneer ek 'n tyd. As en wanneer jy om hulp te vra via pm, as jy t don kry geen antwoord van My, dit is omdat óf tyd tekort of jy jou saak nie behoorlik gestel. update: April 2012 Pirates of Gierigheid Neem die eed en saam met ons deur die toevoeging van een van die vlag onder om jou handtekening. die koppeling van die vlag om hierdie draad sal lekker maar nie verpligtend wees. Dit is ons lied. Edit: 19 November 2011 Die idee was om hierdie draad in vertoonvenster van ambagte uit baie verskillende handelaars draai deur die byvoeging van die plaas beperkings. Dit is egter uitkoms nie blyk te wees die tot dusver gewenste een. Anders as my poste daar is baie min handelaars plaas hul ambagte op hierdie draad. Ongelukkig is daar baie mense wat leef uit die geraas wat dit lyk. Deur fascinerende beginners vir goedkoop opwinding is nie die manier om ander IMHO help .. Ek het baie 10 v mense vra beginners vrae en geen instaan ​​mense met 'n goeie begrip van die saak gesien. As jy nie t het 10 V en graag jou ambagte te plaas hier PM my. Hierdie draad is vir die siele wat kan gee sonder om iets te wagte terug. Ek hoop net daar is nog 'n paar links. Hierdie draad gaan nie oor die verskaffing van sein diens of 'n beroep om te spog oor. Dit het ten doel om voedsel te voorsien vir die gedagte vir mense wat handel ernstig op te neem. Die kopiëring van ander ambagte sal nie leer jy iets, in werklikheid is dit sal verhinder jy besig om 'n handelaar. Die ambagte ek 'n boodskap gewoonlik nie enige merke of verduidelikings hê. Die eenvoudige rede daarvoor is, ek het net don t die tyd om dit te doen as ek m 'n hoofsaaklik kopvel handelaar. Maar ek moet saamstem dat ek ten minste moet merk die inskrywing kers op 'n manier sodat dit maklik vir ander om die rede agter die inskrywings te sien. Ek sal probeer om 'n paar merker as die tyd dit toelaat sit .. As daar ander plaas hul ambagte en ontleding is, sou ek gelukkig wees om te minimaliseer my poste selfs heeltemal ophou sonder enige probleem. Ek het niks om te bewys nie. Net probeer om so veel as ek kan help. Dit is alles. Ten einde geraas te vermy, het ek Ifmyante se klank voorstel aan boord geneem en sit toestemming stelsel vir plasing op hierdie draad. Slegs 10 instaan ​​en vriendelys lede kan plaas van nou af. As jy iets om by te dra en Don het t het 10 instaan ​​asseblief pm my en ek sal oorweeg om jou my vriendelys .. SLEGS ambagte en analise. GEEN praatjies Pas: 5 Augustus 2011 Ten slotte, het ek rond om die opdatering van die RED se PA. Maar in plaas van die publikasie van 'n PDF-lêer, het ek besluit om dit op 'n webwerf te plaas. Dit is 'n gratis Google site. Daar was min goeie rede vir die keuse van die webwerf in plaas van PDF: 1. beskikbaar vir almal vanaf enige plek met toegang tot die Internet. Nie nodig om af te laai en stoor. 2. Veel meer maklik om te werk en te bestuur vinnig. 3. Webwerf bied 'n beter struktuur en funksie wanneer dit kom by die opgevolg inhoud. 4. Die vermoë om artikels en handleidings in 'n gestruktureerde manier te voeg met maklike toegang. In elk geval URL is: sites. google / site / acegazette / Edit: 7 Mei 2011 verwyder omdat dit nie meer relevant .. 8 April 2012 Wat kan ek sê, want ek ontdek vraag en aanbod PA handel ek val in die liefde met dit , vandaar die titel van hierdie draad. Ek m nog leer dit. Om my te verlos paar tik ek sal plak die soort intro Ek het vir die vraag die aanbod PA PDF hier geskryf. Ek is besig met 'n vreemde poste in EU draad terwyl ek wag vir ambagte set-ups. Rooi homself daarop gewys sy prys Aksie draad. Ek m baie dankbaar hy gedoen het. Wat ek ontdek daar was suiwer goud in terme van die saak. Ek ve begin om te lees van die bladsy 1 en is die redding van die kaarte en woorde, het ek gedink my sal help leer Prys Aksie handel behoorlik. Ek het besluit om my leerervaring met enigiemand wat belangstel in PA handel deel. Soos Rooi sê, in die gees van Handelaars help Handelaars. So ek sit al die ingesamelde kaarte en woorde in 'n PDF-lêer vir almal om voordeel te ry daaruit. PDF lêer meestal, in werklikheid oor 98 daarvan bevat kaarte van Rooi en ander handelaars in Red se konsep van Prys Aksie (PA) handel voer in die werklike lewe. Ek het verwys sit om kaarte te handelaars wat hulle deur om hul gebruikersnaam en links page / nommers op die kaarte gepos identifiseer. Nie gekla kaarte is behoort aan Rooi. As ek iemand mis in hierdie opsig, ek opreg jammer. Al die krediet gaan aan Rooi en sy hele leër van die handelaars. Rooi draad URL is: Ek sal probeer om te werk / hierdie morsige PDF-lêer as verbeter en wanneer ek tyd om dit te doen. Ek het opgelaai na gratis file sharing gashere as VF lêer oplaai grootte beperking reëls. Lêer formaat: PDF (392 bladsye) Lêergrootte: 52 MB in geval van bogenoemde skakels sterf of sukkel om die aflaai van .. aanlyn weergawe van die bogenoemde PDF hier het baie goeie mense .. PS / Nuttige tutoriale wenke en truuks kan ook gedeel word in hierdie draad. Emene 'n uitstekende Excel-lêer met 'n baie skakels na 'n paar groot artikels van vraag en aanbod PA van Sam Seiden en ander. Groot hulpbron. Jy kan die lêer hier vind: 'n paar vinnige skakels na verskeie poste kan van belang wees: Kompressie (andersins bekend as 'n afwerking driehoek) verduidelik deur Rooi himslef forexfactory / showthre. 30 post4484730 Kompressie patroon verduidelik in die PDF-lêer bo op bladsy 377 deur anthoniex Hier is 'n voorgereg eenvoudige handleiding oor wat M2 grafiek in MT4 1. Skep 'n 1 minute grafiek van die EU, ens en pas dit na jou smaak, voeg enige aanwysers ens wat jy nodig het dan stoor dit as 'n sjabloon. Moenie naby die 1 minute grafiek wat u so pas geskep. 2. Aktiveer Expert Adviseurs 3. Op MT4 Navigator brei skrifte gids, sleep en tydperk converter script om die grafiek (1 min grafiek wat jy so pas geskep) 4. Na sleep n druppel tydperk converter script wat jy sal 'n pop-up venster te kry - beeld te sien 1 hieronder. Op Dan oor die toevoer blad verandering ExtPeriodMultiplier tot 2 en klik op OK knoppie om die veranderinge te aanvaar - sien foto 2 hieronder. 5. Klik op die Lêer kieslys en kies Open Offline opdrag. 'N pop-up venster verskyn - sien foto 3 hieronder. Vind die die paar en tyd wat verband hou met jou 2 minute grafiek en dubbel kliek of kies en klik om knoppie om jou nuwe 2 minute grafiek oop oop te maak. 6. Regskliek op die grafiek, kies Templates vind dan gestoor sjabloon om aansoek te doen. Dit is alles, nou het jy 'n 2 minute grafiek. wel: onthou om jou oorspronklike 1 minute verlaat en nuutgeskepte 2 minute af kaarte oop, anders sal jou nuwe 2 minute af grafiek nie werk nie. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Dankie vir die stop deur Alex. jou insette is van onskatbare waarde. Ek het jou video op YouTube gekyk. dit is 'n wonderlike idee en wonderlik uitvoering. welgedaan ek beslis graag jou vid hier byvoeg en hou al jou toekomstige kinders hier by te voeg op hierdie boodskap. asseblief Don t vergeet om my te waarsku as en wanneer jy nuwes te plaas. Ek m nie so goed op tegnologie front. hoop dit inbedding dinge werk. laat sien as ek kan dit doen .. Voel vry om hierdie by te voeg tot die versameling, siek waarskynlik 'n baie meer video's in die toekoms, as iemand het onderwerpe wat hulle wil gedek deur video's voel vry om 'n versoek te rig in hier. Klik My (ook stem die video op as jy tyd het en los 'n kommentaar) anyways laat jou versoeke vir onderwerpe wat gedek moet word in hier.


No comments:

Post a Comment